Kunde- og venneemisjon!
Investor informasjon - Emisjon
Vi går nå fra .NO til .COM
I 7 år har vi arbeidet målrettet for å kjøpe domenet CashmereHouse.COM. Dette skyldes at navnet Cashmere House med sin globale anerkjennelse i cashmere-markedet. I dag er 7% av luksusmarkedet i verden cashmere produkter. Vår visjon er å etablere et av verdens største onlineplattformer for cashmere, med direkte tilknytning til produsentene. Dette vil ikke bare gjøre handelsprosessen mer bærekraftig, men også mer kostnadseffektivt og konkurransedyktig i et marked med stor konkurranse. Dette representerer fremtiden for moteindustrien.
Har du lyst til å bli med på denne reisen?
Det er ikke vanlig at man går ut til kunder, venner og bekjente først, før man går til de mer profesjonelle investorer innen moteverden. Men ettersom dette vil være en delvis tek-aksje med stor dreining inn i det internasjonale motemarkedet, er det ikke uvanlig å la venner og bekjente å få lov til å investere først. I denne forbindelsen henvender vi oss nå til våre kunder. Vi trenger dere for å være med på å øke kvaliteten på produktene, i tillegg til at dere kjenner både produktene og oss i fra før!
Hvorfor investere i Cashmere House.COM?
- Medeier av sterkt merkevare internasjonalt, med store vekstmuligheter.
- Det vil i 2027 bli lagt til rette for utbytte- hvis mulig iht. aksjeloven.
- Ved neste emisjon, vil aksjeeiere få mulighet til å kjøpe opp igjen sin prosent andel, til forkjøpsrett.
- Gavekort på 5000 NOK, gjelder frem til 24.12.24
Team
Vi er i dag et team på 5 personer, med svært allsidig erfaring. Fra å inneha over 100 års erfaring innen den globale cashmereindustrien, som er liten og lukket på topp nivå, til webdesign- der vi nå setter mer søkelys på internasjonalt salg med flere lagre World Wide. Vi har nå brukt nærmere 1,5 år på dagens nettsider, og har gjort et meget godt førsteutkast til å gå videre med.
Teamet består av tre fra Norge, en fra Skottland (med 40-års global cashmerefaring inkludert teknisk, design, produksjon og internasjonalt salg), en i fra Mongolia (som har nærmere 30-års erfaring fra produksjon og internasjonalt salg, og som er for tiden internasjonal eksportsjef), og undertegnede som har 17-års er erfaring og er gründer, samt min samboer som er mongolsk.
Cashmere House samarbeider i dag med flere av de fremste cashmerefabrikkene i verden, og noen av de fremste cashmere-designere i verden som har tilknytning til Italia, Frankrike, UK og Mongolia, og selvfølgelig har vi også noen i Norge som Tine Solheim. Disse vil også bli trukket inn i utviklingen av våre fremtidige design og merker.
Total emisjon nå er 7 til 10 % av selskapet, med en kapitalinnhenting på mellom 4 til 5 millioner NOK (350- 450-tusen Euro). Minimum tegning 30000 NOK.
RISIKO:
Ta kontakt hvis du kunne tenke deg å høre mer!
Vi planlegger også teams møter med interessenter i april. Der vil det besvares på spørsmål. Samtalene her vil gå på både norsk og engelsk.
Dato for emisjon vil bli satt senere, men er iberegnet i førsten eller medio mai.
Tusen takk for at du er interesert i å være med på veien videre.
Kontakt oss!
Er du interessert, ta gjerne kontrakt med oss her!